We zijn er bijna - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Claudia Vries - WaarBenJij.nu We zijn er bijna - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Claudia Vries - WaarBenJij.nu

We zijn er bijna

Blijf op de hoogte en volg Claudia

07 Augustus 2014 | Griekenland, Psalidi

Dag trouwe lezers,

Zo te zien ben ik erg interessant want ik zie steeds dat mijn blog door tussen de 50/60 mensen word gelezen, geen idee door wie want zoveel mensen ken ik niet eens (haha). Maar goed het einde begint al in zicht te komen want 16 september vlieg ik weer naar huis (ik hoor mama al zeggen: dat is nog meer dan een maand hoor) Voor mij voelt het als een paar weken omdat de weken hier best snel gaan, het is nu alweer donderdag en dat is bijna vrijdag en op zaterdag is onze vrije dag.

Helaas is onze goede vriendin Annika laatst vertrokken, en onze rus Yury is er ook al vandoor, nog even en onze eerste Belg gaat ook al naar huis. En daarna de 2de en dan ben ik al aan de beurt. En ik heb er al best zin in om naar huis te gaan (gek genoeg). Ik heb het hier hartstikke naar m'n zin hoor, maar ik mis gewoon mijn eigen bedje en mijn auto en de tv. En niet te vergeten de vrije dagen haha. En de gezelligheid met vrienden en familie ook natuurlijk. Ik heb laatst zelfs een berichtje gehad van mijn broertje! Het ging over mijn snapchat foto want daar had ik een tekst bijgezet die hij niet kon ontcijferen, maar hé hij dacht aan me haha.

De afgelopen dagen heb ik niet echt veel beleefd, we hebben eindelijk weer kinderen (echte schatjes) en het hotel is volgens mij behoorlijk vol.
En wat mij nog het meest verbaasd is dat heel veel mensen van Israél onze kidsclub in komen lopen en dan zoeken naar hun kind, ze weten niet eens waar zij hun eigen kind dumpen.. Ook kwam er een vrouw naar mij toe en zei ja waar is mijn kind ik heb haar bij jou achter gelaten, waarop ik antwoorden dat ik voor de Nederlanders ben en dat haar dochter waarschijnlijk in de witte kidsclub is. Dat is toch slecht als ouder dat je niet weet bij wie je je kind achter laat!? Ik lijk nou ook niet op de entertainer van de andere kidsclub.


Aanstaande zaterdag gaan we de 3 eilanden toer nog eens doen, en hopelijk zien we nu dolfijnen! En word ik bruin want ik heb geen factor 50 meer in gebruik, ik heb factor 20,30 en olie zonder factor, dus als ik nu nog niet bruin word weet ik het ook niet meer.

Afgelopen dinsdag hebben we trouwens weer de X FACTOR show gehad, en hij ging echt super goed, Kim & ik hebben gewonnen met wel 123 stemmen! En de nummer 2 had 72 stemmen. Daarna werden mensen hier gek en begonnen te zeggen dat we goed konden zingen. Ik hoor mama al super hard lachen. Ik zelf begon ook een raar gezicht te trekken toen een gast het tegen mij zei. Aanstaande zondag hebben we dan eindelijk de Afrika show, hiervoor waren we al aan het oefenen vanaf eind juni maar omdat er elke keer gewisseld werd in het internationale team duurde het zo lang voordat we hem eindelijk af konden maken. En nu is het dan zo ver. Ik zelf was niet zo enthousiast voor de Afrika show en doe daarom maar mee in 1 dans.

Tja en langer dan dit kan ik de blog niet maken, het waren een paar saaie dagen. Ik heb mijn eerste beoordeling gehad en die was goed en volgende week ga ik mijn eerste examen opdrachten doen dus ik ben benieuwd hoe dit gaat.
De foto's volgen nog want ik heb nog geen tijd gehad om deze op de computer te zetten

xxxxxxxx

  • 07 Augustus 2014 - 14:15

    Myrthe:

    Hahahah geweldig jouw verhalen. Ik ben dus 1 van die 50/60 mensen!

  • 07 Augustus 2014 - 14:18

    Myrthe:

    Oh boy... De helft van me bericht is blijkbaar niet verzonden.. :s
    Hahaha maar wat super goed dat je die x factor hebt gewonnen en heeeeeeeel veel plezier nog deze weken!
    Xxxxxxxxxxxxxx Myrthe HAVE FUN!!!! :)

  • 07 Augustus 2014 - 17:30

    Petra Van Aarssen:

    Leuk om te lezen hoe het je vergaat op kos claudia! Wij zijn ook de weken aan het aftellen hoor dat max weer naar huis komt, het duurt nu wel errug lang...als het goed is komt hij 6 september naar huis...

  • 07 Augustus 2014 - 17:40

    Yvonne:

    Hoi Claudia

    Leuk om zulke positieve verhalen van je te horen!
    Blij dat je het naar je zin hebt.
    Tuurlijk is het fijn om weer naar huis te gaan, maar ik weet zeker als je een paar dagen thuis bent, dat je graag weer terug wilt.
    Geniet maar lekker die laatste weken!

    groeten Yvonne

  • 07 Augustus 2014 - 18:15

    Erica Van Aarssen:

    hoi Clau,
    ik moest inderdaad erg lachen toen ik hoorde dat je de x-factorshow had gewonnen. maar in het land der blinden is eenoog koning zeggen ze :p. de weken vliegen hier ook om maar het zal in elk geval weer gezelliger aan tafel zijn als je terug bent. clem heeft zn eten binnen 60 seconden op en is dan weer weg en daarnaast is ie 2 keer per week aan het werk. maar zingen hoeft thuis echt niet hoor!
    groetjes mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Psalidi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 September 2014

De laatste loodjes

07 Augustus 2014

We zijn er bijna

26 Juli 2014

Wat een avonturen

05 Juli 2014

HamHam

01 Juli 2014

z'n gangetje
Claudia

Actief sinds 02 Juni 2014
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 4808

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: