Wat een avonturen - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Claudia Vries - WaarBenJij.nu Wat een avonturen - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Claudia Vries - WaarBenJij.nu

Wat een avonturen

Blijf op de hoogte en volg Claudia

26 Juli 2014 | Griekenland, Psalidi

Dag allemaal,

Eindelijk weer eens bericht van Claudia, want 13 juli wou ik al iets nieuws schrijven, maar onder het schrijven BOEM uw internet is lager dan 12 mb, 2 min later BOEM uw internet is op.... tja en ik heb alleen tijd om naar de vodafone winkel te gaan op zaterdag dus ik had een week geen internet. Ik maakte me al zorgen dat papa en mama mij misschien berichten hadden gestuurd en zich al zorgen begonnen te maken, maar dat bleek dus helemaal niet zo te zijn (haha).

Goed, om te beginnen ben ik nog steeds niet bruin, volgens Kim komt dat omdat ik me met factor 50 in smeer, en dat wel 5x op een dag (als het niet meer is). Dus vandaag ga ik van dat spul kopen dat wel een factor heeft maar je wordt er sneller bruin van, je weet vast wel wat ik bedoel.
Ook is eindelijk mijn Roy Donders oranje huispak binnen gekomen! Ja ik hoor je al denken, huh maar het WK is al af? Ja die Grieken hier zijn niet snel. Al was ik eerst in paniek dat 't pakketje kwijt was, dus ik vroeg aan papa of ze wel Kipriotis panorama aqualand op het pakketje hadden gezet, papje gaf een beetje een vaag antwoord waaruit ik opmaakte dat dat er niet op stond, dus ik naar de receptie en vragen of het adres van alle Kipriotis hotels is. En wat zegt ie, dat het van heel Psalidi (ofzo) is, dus ik zal naar het postkantoor moeten gaan. MÁÁR die is niet open op zaterdag (mijn vrije dag) en is alleen open van 7 - 14 dus dat zou betekenen dat ik heul vroeg mn bed uit zou moeten om dat ding te halen, nu ben ik blij dat ik het een paar keer heb uitgesteld van van de week komt Kim terug van de receptie met een pakketje (mijn pakketje is beroemd daar want ik vroeg bijna elke dag of mn pakketje er al was, en op een gegeven moment gaf ik de moed op) En ze zegt je hebt een pakketje voor je. Ik dacht dit is vast weer een Kids World Club pakketje. (An zei namelijk een keer dat ze bij de receptie een pakketje voor mij hadden dus ik rende zielsgelukkig naar boven... was het voor de kidsclub..) Maar deze was het echte pakketje!!!

We beleven hier trouwens wel veel, laatst fietste we op weg naar het hotel om te eten, en de wegen zijn hier nou niet bepaald goed en soms heb je smalle stukken en je kunt auto's niet altijd aan zien komen... Dus we reden en er kwam een auto aan dus ik snel naar rechts en toen hoorde ik achter me een fiets op de grond knettere... Kim gevallen, door een gat in de weg en remmen en normaal ontwijken we dat gat want er is dan geen auto maar nu dus wel. Snel onze supervisor Rick gebeld die overigens vond dat ik 't nieuws vet goed bracht (uhm not) Ik zei: Kim heeft een ongelukje gehad, nouja ongelukje.. Ongeluk. Zo subtiel.. In het ziekenhuis bleek dat haar arm niet was gebroken en ondertussen kan ze hem al weer bewegen. Haar kin moest gehecht worden en de hechtingen zijn er al weer uit. Veel schrammen maar ze leeft nog :D.

Ook zijn we vorige week zaterdag dan éíndelijk naar Turkije geweest (shoppuuuuuuh). De boot zei dat ie er 35 min over deed... dat was dus dik een uur. Eenmaal aangekomen dachten we hé ze zijn hier niet zo opdringerig als dat we gewend zijn dus we wouden wel rustig kijken, maar verder op werden ze steeds opdringeriger, zwaar vervelend. Maar hé ik heb nieuwe vans (die trouwens beter zitten dan de echte) en nieuwe All Stars. Voor de rest kun je niet veel in Bodrum, dat vonden een paar van ons tegen vallen, maar hé mij hoor je niet klagen hoor ik wou nog wel uren shoppen. De terug weg deed de boot er ook een uur over. En wanneer we eindelijk terug waren ontvingen we een berichtje van animatie chef Ali, kun je sigaretten meenemen?... Beetje te laat haha. 's Avonds lekker gegeten in Kos stad en vroeg naar bed gegaan.

Ik ben ondertussen ook flink verslaafd geraakt aan de serie Pretty Little Liars, thanks to Kim haha. Een echte aanrader. In onze break van 17:00 - 19:00 kijk ik 2 afleveringen en dan heb ik nog net een kwartier over om me om te kleden voordat we weg moeten.

Oh ik zit vol interessante verhalen en feiten die nergens op slaan haha, maar we gaan der gewoon mee door. Want...... bij TUI krijgen we altijd een target, dus een getal dat aangeeft hoeveel merchandise we moeten verkopen, als je dat target haalt heb je 100% en wij hadden deze week....... 3100% heuuuj. Daar moet ik wel even bij vermelden dat ons target 1 was hihi.

Helaas gaat volgende week onze lieve Duitse collega Annika weer naar huis. Dus gister hadden wij even een afscheidsfeestje. Natuurlijk hadden we eerst onze avondactiviteit: DE POOLPARTY! Een geweldige activiteit omdat je dan van de glijbanen kunt en we hebben veel clubdansen, en limbo dansen en waterspelletjes. En daarna op naar Zona club (oeh oeh) en het plan was om op het strand te blijven en de zonsondergang te bekijken, maar dat verliep ietsjes anders. Maya wou graag slapen want die had al aardig wat op hihi. Eerst was ze nog kwijt, bleek ze al naar huis te zijn gefietst, maar haar kamergenoot Annika had de sleutel dus ze kwam uiteindelijk terug. (Ik heb ondertussen een hond gered die midden op straat zat, nee pap hij had geen vlooien). En we zijn met zn alle naar de kamer van Annika & Maya gegaan. Daar zouden we even slapen en dan de zonsopgang bekijken. Dat verliep anders, bedenk even dat we met 5 meiden waren en 2 bedden. Voordat iedereen een plek had gevonden om te slapen hebben we eerst nog flink zitten babbelen. Daarna lagen Laure en Kim op de grond en Maya en Annika in hun bedden en ik lag over de breedte op de bedden van Maya en Annika. De wekker ging om 5:30 en Annika vroeg of we de opgang nog wouden gaan kijken de antwoorden zie ze kreeg: Laure:" I want to sleep" Claudia: "moeheidskreun" Kim: "slaapt door alles heen) Maya: ligt knock out. Dus dat werd hem niet. Eenmaal wakker begonnen we flink te babbelen over de avond er voor en we kregen nog een klacht van de buurvrouw omdat we te hard aan het lachen waren om 10:00. Nu waren we om 11:20 thuis (heuj Clemens dat ga je nooit verbreken).
Straks gaan we éíndelijk naar een ZWEMBAD! Voor de mensen die het niet wisten, ik houd meer van een zwembad dan een strand.

Ik ben trouwens niet heel goed in een logische volgorde te maken want onder het typen bedenk ik weer ow shit dit heb ik ook nog meegemaakt. Zoals Dinsdag, mijn coach van school kwam langs en we hebben op dinsdag altijd kidsshow en die avond hadden we voor het eerst Xfactor. Nou zal ik eens vertellen hoe dat zit met xfactor, het zou eerst 1 week er voor gebeuren maar we hadden nog niet alle dansen goed in de benen dus we wouden hem donderdag doen, maar Ali vond dat we er niet klaar voor waren dus verzette het naar zondag. Ook toen was hij nog niet blij dus het werd dinsdag. Kim & ik zouden california girls van Katy perry zingen, Angie van het internationale team zou Hit me baby one more time zingen, An en Laure I'm so excited (ofzo) en Annika & Maya Wannabe van de Spice girls. En bij alle nummers heb je achtergrond dansers, ik dans in Wannabe en hit me baby one more time. Bloed zweet en tranen waren er bij. 1x kon ik Ali wel schieten, we hadden 1 danspas die moeilijk was dus die hadden we al 3x veranderd, en nu had Ali het veranderd in een sexy catwalk loopje.. Nou daar begon het al, ik kan totaal niet sexy zijn en ik kon de pas niet, dus ze maakte er een ander loopje van, nou toen moest je je vinger bij je mond doen, nou mijn gezicht stond echt op standje oorlog. Maar hé het werd een normaal loopje gelukkig. Even voor de duidelijkheid we moestebn LIVE ZINGEN.. Met onder andere mijn geweldige zangkunsten Uhm.
Op de dag zelf was ik de hele dag zenuwachtig maar uiteindelijk was het super leuk en Kim & ik dachten nou het klonk best goed, tot we de video zagen.. Ja thuisblijvers ik heb het filmpje voor jullie, ik heb geen toestemming om het op mijn blog te zetten (helaas) dus nog even geduld hihi.

Zo dat was bijna een boek wat ik heb geschreven haha. Ik zal in het vervolg mijn blog beter bij houden, nieuwe foto's heb ik nog niet want die heeft Kim op haar laptop maar binnenkort zou ik heul veel foto's erop zetten.

P.S. vanmiddag bij het zwembad heb ik ook Wi-Fi dus ik heb de gelegenheid om te face-time en te skype, dus stuur even een appje (geen sms want ik heb een Grieksnummer)

Dikke kus vanuit het zonnige Kos
xxxxxxx

p.s. sorry voor de spelfouten ben net thuis van een avond stappen he haha
P.P.S Clemens ik heb een super leuk cadeautje voor je, je gaat van me houden hihi

  • 26 Juli 2014 - 12:57

    Sylvia:

    Hoiiii Claudia,

    Wat maak je weer veel mee!!! Prachtig verslag maak je er van, leuk!
    Mocht je de reiswereld beu zijn, kun je altijd nog schrijfster worden:)
    Ik ben wel benieuwd naar het filmpje, haha.

    Heel veel groetjes,

    Sylvia

  • 26 Juli 2014 - 14:55

    Nellie:

    Hoi Claudia!
    Wat een leuke verhalen allemaal weer! Fijn dat je het zo enorm naar je zin hebt! Hier gaat alles zo zijn gangetje . Morgen een dagje Zwarte Cross heb er veel zin in! Geniet er nog even van op Kom, ben heeeeeel benieuwd naar de foto's. Vooral met jou in het Roy Donders pak

  • 27 Juli 2014 - 10:56

    Maarten:

    Hoi Claudia,

    Wat een prachtig veslag: wat een leuke verhalen! Ik wist wel dat je goed kon zingen (gehoord na enige drankjes op je vader's verjaardag), maar dat je er nu ook een Roy Donders pak bij aantrekt...
    Tja, wat betreft dat fietsen: die Belgen zijn dat niet gewoon he? Gelukkig is het uiteindelijk goed afgelopen :) Zo te lezen vermaak jij je wel daar! Nog veel plezier in de overgebleven tijd (tot je terugvlucht bedoel ik :) ).

    Groetjes,
    Maarten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Psalidi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 September 2014

De laatste loodjes

07 Augustus 2014

We zijn er bijna

26 Juli 2014

Wat een avonturen

05 Juli 2014

HamHam

01 Juli 2014

z'n gangetje
Claudia

Actief sinds 02 Juni 2014
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 4814

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: