z'n gangetje - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Claudia Vries - WaarBenJij.nu z'n gangetje - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Claudia Vries - WaarBenJij.nu

z'n gangetje

Blijf op de hoogte en volg Claudia

01 Juli 2014 | Griekenland, Psalidi

Kalimera,

Alles gaat hier z'n gangetje, elke ochtend ontbijt om 9:30 en lunch om 13:00 en avond eten tussen 19:00 en 19:30. Ik begin nu al problemen te krijgen met het eten. Ik wet namelijk nu al niet meer wat ik moet eten. Het is niet heel erg variërend wat er wordt geserveerd. Er is standaard pizza, patat, pasta en salade. Verder wordt er nog wel wat afgewisseld maar vaak vlees waar ik niet zo van houd, zoals lam. Oh wat klink ik nu verwend haha. Verder heb je altijd heel erg lekkere toetjes en sweets (ik weet het Nederlandse woord er niet meer voor) Maar ik bedoel dus taart, cake, kokoskoek en al die andere zoetige dingen. Eigenlijk moet ik dit niet te vaak eten maar als je het 1x proeft is er geen weg meer terug.

Ondertussen begin ik al een beetje een kleurtje te krijgen, niet echt bruin zoals alle normale mensen, nee Claudia die krijgt de kleur rood bruin. En nee ik ben dan niet verbrand, maar dit is mijn normale "bruine" kleur.
Verder mis ik jullie eerlijk gezegd nog niet (haha) ik ben te druk en ik ben nog niet eens een maand weg dus ik heb nog het gevoel dat ik op vakantie ben en elk moment terug moet naar huis.

Afgelopen vrijdag hadden we ook een hele leuke activiteit, we hadden als avondactiviteit samen met het internationale team. Namelijk een poolparty! Het was echt geslaagd, normaal gaat het aquapark namelijk dicht om 18:00 en niet meer open. Maar nu ging het zwembad open van 18:00 - 23:00 We deden allemaal dansen zoals gangnam style, WMCA, de clubdans van het hotel en nog veel meer. We mochten zelf ook van de glijbanen en volgens mij was het wel geslaagd.

Het feestje werd voortgezet in club Zona want wij waren de volgende dag toch vrij. Normaal is daar niemand, alleen degene die er verplicht heen moeten (het internationale team). Maar nu waren er zelfs vakantiegangers! (ja ja ik raakte aan de praat met iemand en was echt verbaasd dat hij op vakantie was en naar club zona ging!) Maar bijna heel panorama aqualand en kipriotis villigage was er dus het was super gezellig!
Maar zoals de meeste onderhand weten ben ik van de afterparty's. Dus ik begon iedereen uit te nodigen voor een afterparty ergens, uit eindelijk was ik aan de praat geraakt en ging naar buiten. Toen ik weer terug kwam was iedereen al bijna weg! En mijn afterparty..... die was dus in duigen gevallen....

Maar de volgende dag ging de wekker weer om 10 uur (9 uur Nederlandse tijd) Poeh poeh das vroeg na een avondje feesten tot (4?) uur. De was gebracht en lekker de stad in geweest met Kim en Annika. Daar opzoek naar een nieuwe handdoek want die was ik natúúrlijk kwijtgeraakt op de poolparty. Daarna lekker geluncht met een broodje gyros (kip). Daarna belde onze collega uit Polen en hij wou graag met ons mee naar het strand. Uit eindelijk hadden we een strand gevonden met GRATIS bedjes en GRATIS Wi-Fi. Maar die WI-Fi was niet te vinden want er waren zoveel WI-Fi namen en die van ons strand zagen we niet... Heerlijk gezwommen en wezen zonnen. Nouja.. ik heb maar een half uurtje in de zon gelegen en voor de rest in de schaduw, ik was bang om weer te verbranden. En 's avonds hebben we heerlijk Grieks gegeten, en dat was me toch een groot bord.

Deze week zijn er ook 2 nieuwe meisjes gearriveerd, zij komen uit België (heerlijk om weer eens Nederlands te kunnen praten). En we hebben 2 nieuwe dansers/animators van het internationale team want de andere 2 waren veranderd van hotel.

Verder is het plan om zaterdag naar Bodrum (Turkije) te gaan met onze Belgische collega's en Annika (duits) en misschien onze 2 Poolse collega's als zij mee willen.

Voor ik het vergeet zal ik even vertellen hoe het met mij zelf gaat. Ik was de laatste paar dagen heel erg moe en duizelig. Dit kwam denk ik doordat het heel erg warm hier was van de week, en zoals de meeste wel weten wordt ik helemaal gek als ik het warm heb, dus 's ochtends was ik helemaal chagrijnig toen onze buren vrolijk op het balkon zaten te roken. (want ik vind dat zo smerig!) Er roken hier trouwens gigantisch veel mensen, je kunt niet normaal op het strand liggen zonder dat je een sigaar of sigaret ruikt. Maar goed de laatste paar nachten hebben we de balkondeur wijd open gezet en er was gelukkig weer wat meer wind dus toen heb ik wel weer goed geslapen. Vaak slaap ik ook nog van 18:15 - 19:00 want daarna moet ik naar het hotel om te eten. ik vergeet ook steeds om wat te drinken, in het begin dronk ik heel veel en nu steeds minder, dus daar moet ik ook op letten.

Maar hé verder gaat alles goed hoor, maak je geen zorgen :)

  • 01 Juli 2014 - 18:02

    Sylvia:

    Hoiiii Claudia!
    whoow wat maak je veel mee, lijkt me allemaal erg leuk!
    Het zal ook allemaal wel even wennen zijn, werken en de hitte enzo, maar veel water drinken moet je wel haha, wijze raad van een old lady:)

    Ik vind het superleuk om je reisverslag te lezen, je vader had het me al verteld dat je er 1 maakt.

    En je kunt ons wel niet missen, maar wij jou wel! (op de verjaardag van Yvonne:) )
    Heel veel groetjes en tot mails!

    Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Psalidi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 September 2014

De laatste loodjes

07 Augustus 2014

We zijn er bijna

26 Juli 2014

Wat een avonturen

05 Juli 2014

HamHam

01 Juli 2014

z'n gangetje
Claudia

Actief sinds 02 Juni 2014
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 4810

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: