ik leef nog - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Claudia Vries - WaarBenJij.nu ik leef nog - Reisverslag uit Psalidi, Griekenland van Claudia Vries - WaarBenJij.nu

ik leef nog

Blijf op de hoogte en volg Claudia

26 Juni 2014 | Griekenland, Psalidi

hallo allemaal,

eindelijk eens bericht van mij. Want ja op mijn telefoon lukte dit gedoe niet en nu heb ik uitgevonden dat ik mijn telefoon als hotspot kan gebruiken voor mijn computer.

Maar goed ik zal eens een aantal van mijn verhalen delen. Ik zal beginnen bij de reis. Wat een reis was dat haha. Om 5:10 moesten we vliegen. Kim en ik waren netjes op tijd en wouden onze bagage af gaan geven. Eerst zeiden ze al dat we maar 20 kg mee mochten nemen ipv 40. Maar dat werd gelukkig al snel opgelost. Daarna was ik aan de beurt en ja hoor de stcker voor aan de koffer kwam er niet uit. bij de 3de computer deed die het pas, lekker start voor ons. Maar het werd nog leuker na een tragisch afscheid liepen we vol goede moet naar de poort die weer naar een aantal gates gaat. Mochten we er niet door want onze gate zat daar niet, dus wij zoeken naar al die borden (groot dat het daar is). Eenmaal aangekomen moesten we natuurlijk door de douane. Nou mijn koffer der doorheen, ik door de scanners en er ging niets af bij mij, wat ik wel had verwacht want zoals de meeste wel weten heb ik altijd (...) karma. Maar toen moest ik mijn koffer open maken! Nou dat heb ik nog nooit meegemaakt. Maar wat bleek ik had heeeeel veel kleingeld in mijn portemonnee en dat stoorde op de monitor ofzo? Maar goed voor de rest verliep de reis soepel. nouja op het opstijgen na, want ik was als de dood voor het vliegen. En we stegen maar niet op en elke keer dacht ik ja nu gaan we maar nee we reden maar door en door en door. En eenmaal in de lucht heb ik veel geslapen en was ik heel relaxt.

Toen we aankwamen in kos was ik al helemaal gelukkig want het was veel minder benauwd dat in Nederland, een lekker fris briesje, ja hier kan ik wel overleven was mijn eerste gedachte. Maar als je op reis gaat met Claudia gaat nooit iets soepel want ja, ik had mijn 2 koffers en Kim maar 1. Jup 1 koffer was nog in Nederland. Maar gelukkig had ze die de volgende avond alweer, dus dat was top geregeld!

We werden door het hotel busje naar onze kamer gebracht en werden daarna rondgeleid in het hotel. Wat een mooi hotel! Maar we hadden nog steeds lange broeken aan en gingen dus terug lopen naar het appartement. Je raad het al dat verliep niet soepel... We waren verdwaald en zo koppig als ik ben hield ik stug vol dat we verder terug moesten en Kim zei dat we verder door moesten. Daar liepen we dan 3 kwartier in de brandende zon in een lange broek. Maar de koeien en de witte Twingo hebben ons leven gered, we herinnerde ons ineens dat we die hadden gezien op weg er naar toe. En we moesten dus verder door.

Nu ben ik hier dus al een aantal dagen en zou ik niet al te uitgebreid vertellen wat ik allemaal heb gedaan want dan mag je er wel een uurtje of 3 voor uit trekken.

Op mijn heerlijke vrije dag ben ik met Kim, Annika (van de Duitse mini club) en Johnny (hij komt uit Polen en dit is niet zijn echte naam maar iedereen noemt hem zo omdat zijn naam niet uit te spreken is) een 3 eilanden tour gaan doen. Vraag me niet naar de namen die waren echt moeilijk, volgens mij waren het Kali? en nog een sponzen eiland en een eiland met een Z?
Het was een super leuke dag en de mensen op de boot hebben alles uit de kast getrokken om ons te vermaken, van Titanic tot piraten.

Verder zijn we al een paar keer uit geweest, nooit geweten dat je echt leuk uit kon gaan op Kos. Je hoort namelijk iedereen over lloret de mar en sunny beach en al die andere namen die ik even ben vergeten. Maar ik heb nog nooit iemand gehoord over Kos stad, dus zeker een keer doen!

Ook doen we vaak mee aan de shows van het internationale team, dit zijn erg leuke shows. En bij ons in het hotel zit een aquapark en ik wou er zo graag heen! En gelukkig ben ik nu van alle glijbanen af geweest, natuurlijk met de kinderen.

Veel kinderen hebben we nog niet (Nederland heeft nog geen vakantie) maar de kinderen die er zijn zijn echt super lief. Zo hebben Kim en ik een armbandje gekregen van 1 van de kinderen die zij zelf heeft gemaakt (Loom bandjes, de nieuwe rage).

Wat betreft het internationale team, daar zijn we erg close mee. Ze zijn echt super tof en ik kan heel erg met ze lachen! vooral tijdens een watergevecht. Ik ben trouwens ook al een paar keer in het zwembad geduwd met kleding en schoenen en al, dat is dan wat minder.

Het gaat hier super goed dus en ik houd jullie meer op de hoogte. Filmpjes gaat het niet worden, het wordt nu gewoon bloggen. Check de foto's (als ik deze kan uploaden)

Dikke smakkerd vanaf Kos!

  • 26 Juni 2014 - 18:36

    Romy:

    Hey meisje,

    leuk om te lezen wat je allemaal uitspookt, ik ga je volgen hoor!
    heel veel plezier en geniet ervan!

    Knuffels Romy en kleine Bram!

Tags: Kos, Stage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Psalidi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 September 2014

De laatste loodjes

07 Augustus 2014

We zijn er bijna

26 Juli 2014

Wat een avonturen

05 Juli 2014

HamHam

01 Juli 2014

z'n gangetje
Claudia

Actief sinds 02 Juni 2014
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 4806

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: